Rootsi ja Šveits

20.04.2012

Tahan teid hoiatada, et viimastel nädalatel on märgata konkurentide vastutegevuse ilmselget intensiivistumist. See on selge märk, et lähenemas on mingi suurem võistlus. Hea küll, eelmisel sajandil tuli Soome ja Rootsi tollis vastata lõpututele küsimustele reisi eesmärgist: kes vastu võtab, kas piisavalt raha kaasas on, kellele need 50 paari säärekaitsmeid on jne? Aga ELis aastal 2012, pean siinkohal konkurentidele tunnustavalt noogutama, oli see ootamatu löök!

Esimesena tabas mind rünnak Rootsi tolli poolt kaks nädalat tagasi. Pagasi läbipuistamine lennujaamas. Küsimused äärmusest äärmusesse. Mis sa teed Rootsis? Miks sa lendasid Rootsi Brüsselist, kui sa oled eestlane? Mis need veel on (vaatab kahtlustvalt hüppeliigese tugesid)!? Ei saanud nad õigel hõlmast kinni.

Teine ning veelgi intensiivsem pigistamine leidis aset umbes nädal hiljem Prantsusmaal. Piirist paarisaja kilomeetri kaugusel tõmmati mu auto nii äkiliselt tee kõrvale, et ma ei jõudnud isegi šokolaadi kõrvalistmelt ära peita. Nüüd olid ka relvad käigus. Samal ajal, kui neli meest mu auto peidupaikadega lähemat tutvust tegid, seisis viies väljas minu kõrval, käsi kabuuril. Üks keeras purkidel kaaned pealt, nuusutas pulbreid, endal nina krimpsus. Andis teistele ka nuusutada. Koos pakuti, et esimeses purgis on proteiin. Noogutasin, kuigi tegelikult oli proteiin teises purgis. Küsisid, et kuhu ma selle Ford Focuse panin, mille dokument mul autos on? Ütlesin, et andsin sinna samasse kohta tagasi, kust ta veebruaris Malagas rentisin, päriselt ka! Osutasin kuupäevadele dokumendil. Uskusid. Üks näitas üles asjatudlikkust, pärides, et kas mu käel oleval kellal on GPS ka. On, jah. Ütles, et ta näeb isegi, et on Garmin. Nutikas musjöö. Võttis veel lõpetuseks tagaluugi vahelt ühe puulehe ka ära. Ja head teed! Hiljem tuli veel muidugi Šveitsi piir.

Spordist ka. Rootsis oli paha ilm. Lihavõttepühadel oli seega mu hooaja esimene lumelaager, kuigi nime poolest oli tegu Delta 10mila laagriga. Trennides jätkus viimastel nädalatel kummitanud häda ja organismi töövõime oli väga madal. Sisuliselt läks juba esimesest päevast kulgemiseks. Lisaks lumest tulenev libedus, ei tahtnud riskida. Kaardid:

6.04 Tutvumistrenn
6.04 Öine teatetrenn ühisstardist
7.04 Tavaraja võistlus, tulemused
7.04 Öine trenn
8.04 Lühiraja trenn

Šveitsi sõitsin MM-maastikega tutvumiseks. Kuigi trennid olid rohkem jalutuskäigud looduses, oli seisund visa paranema. Mõnel päeval kippus kõndiminegi väsitama. Kui pulss natukenegi tõusis, jäin nagu iseenesest seisma. Kurnatus? Õnneks pühapäeval joostud mehine tavarada (15,8 km 700 m tõusu) andis märku, et olen suutnud end koguda. Esimene selle hooaja jõuproov maailma tippudega ei olnud üldse halb, kui välja jätta tõusud. Lihtsalt ei olnud jõudu, et neist 100 m seinadest üles töötada. Küll see tuleb! Kaardid:

11.04 Lühiaraja trenn. Hea nähtavus, väga järsk, lehtede all väga kivine põhi. MMi lühiraja eeljooksu modelleeriv maastik.
15.04 WRE tavaraja võistlus, tulemused

Ja ühte ma ütlen teile veel, kallid konkurendid, et kui te üritasite mind mingi mürgiga nõrgestada, siis võtke teadmiseks, et sardellidega karastunud nõukogude kodanikku juba lihtlabase keemiaga maha ei murra!

Pühapäeval esindan Vallooniat matškohtumisel Flandria, Hollandi, Põhja-Prantsusmaa, Lääne-Saksamaa ja Inglismaa o-esinduste vahel. Interland. Kasutusel on sama maastik, mis MK-etapil kümme aastat tagasi. Vigade parandus!

Pilt: Laagri algus Šveitsis

Kommenteeri:

Nimi


sisesta pildil olevad tähed


Loe kommentaare (0)

Tagasi





olle (at) server.ee