Jäime Tio'l rongist maha

05.05.2010

Pilt kõrval näitab ilmekalt, mis toimus läinud nädalavahetusel peetud hooaja esimese suure teatejooksu 10mila (Finspång, Rootsi) 8. vahetuses: liidrid kaugel ees, siis teine grupp, siis mõned üksiküritajad ja siis kaugel maas, 16. kohal Delta (võistkondi oli küll kokku üle 300, aga see ei lohuta). Tore, kui vahel on rootslaste esindusteatejooksul korralikud hajutused ning ka nõudlik maastik, kuid kahju, et meie sellega toime ei tulnud. Taas sai kinnitust see, et kui rongist maha jääme, siis järgi me enam joosta ei suuda. Valges kindlasti mitte, heal juhul pimedas, kui rohkem eksitakse. Meie lõppkoht finišis pärast 10 etappi oli 16.

Pääsesin üksi metsa ja 70-minutilise retke järel tulin sama targalt vahetusse tagasi. Tegin nadi jooksu, jäädes vahetuse kiireimale alla seitsme minutiga. Ma ei näinud metsas ühtegi enda vahetuse jooksjat. Kahjuks ei suutnud ma ka ennast üksi piisavalt pingutama sundida. Ideaalis peaksin andma klubi eest joostes endast maksimumi ka siis, kui see enam reaalselt midagi paremaks ei muuda. Aga see mul ei õnnestunud. Oli see siis tingitud pingelangusest või suutmatusest kl 5 hommikul organismi täistuuridel käima saada. Vahetus konkurentsis olnuks pingutamine kindlasti oluliselt lihtsam. Teine asi, millega mitte rahul olla, on see, et ma ei saanud ennast ette lugema. St kuigi liikumistee on kaardil normaalne ja suuri vigu pole, siis GPS ja vaheajad näitavad, et olen kinkinud ebasujuva sooritusega konkurentidele lahkelt kümneid ja kümneid lisasekundeid.

10mila järel tulin Rootsist otse Norra, et tõeliselt rasketel maastikel treenida. MM (Trondheim) ja CISM (Kongsberg) on ju sel aastal Norras. Oleme Sanderiga Vikersundi juures (Drammenist 50 km, ka Kongsberg pole kaugel) end sisse seadnud ja trennid lähevad hästi. Nädalavahetusel on kavas joosta Rootsis Avestas kaks võistlust ja siis tagasi Eestisse tulla.

Pilt: Liidrite grupp on teel hajutatud 16. kontrollpunktist 17. punkti, mis on TV-KP. Teine grupp, kus on ka IkNV särgis Andreas Kraas, läheneb 12. punktile, mis on samuti hajutus. Delta Olle Kärneri esituses naudib kive ja risu 8. ja 9. punkti vahel. Rootsimaal on varajane hommik. Õhk on karge ja päike on just tõusmas. Kui rada keerab tagasi itta, paistab päike madalalt ja teravalt jooksjale silma, nii et raiesmikul, kus just sel hetkel on liidrid, on raske näha meetritki enda ette ja kaarti lugeda.

10mila

Kaart

Tulemused

Võimas Skibrekåseni trennikaart Norrast:

Kaart

Kommenteeri:

Nimi


sisesta pildil olevad tähed


Loe kommentaare (0)

Tagasi





olle (at) server.ee